navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, September 19, 2010

kah kah kahhhhhh .

stop laughing kuna , can you ? HAHAHAHAHA ! bapak lucu sial . aku rasa macam baca buku cerita kanak kanak . btw tengs coz sudi promo aku . aku tak mintak , tapi kau yang sudi . tengs again kawan . i do appriciate it . sumpah ! gojes kannnnn ? sape tanak promo kasi femes dan kepentingan diri arkkkkk ? aku sokong dengan tindakan kau .

aku tak tahu lahhh weh sampai bila macam ni . i just follow the flow of this game . its fun right ? dont you think so ? jom la bermain sampai game is over . and then we can see who is the winner . when that moment come , you can clap your hand proudly lahhhh . tak gituuuu ? sometimes aku terfikir nak je aku dampingi . tetapi macam tak mampu . banyak halangan . paparazi banyak . kuna si gojes kannnnnn ? mana boleh nak keluar dari kepompong dia . hoho

menjadi diri sendiri adalah cara yang terbaik untuk jadi pemenang . percaya lahhh . aku dah bagi tips ni . sila ambik . bukan aku tak setuju kau begini , tapi memang dari azali aku tak suka COPYCAT !



No comments:

Post a Comment