navigation ,

| dashboard | sign out |

Tuesday, September 21, 2010

aku yang rasa

aku rasa malam ni aku nak menaip . sebab aku rasa aku menarik . hidup aku pon indah walaupun ada manusia yang wajar tidak hidup lagi . its call trasher ! ehh betul ke ?

aku sebenarnye okayyyy . jadi jangan buat aku jadi kayyyyyyo . itu sial boleh hidup dengan kesialannye . aku dahhh kata , once u touch it kuna tak kan berdiam . kau boleh . yakin !

tiba terasa nak lepak club . nak ikut ? jom . jangan risau . E je wehhhh . jom jommmm .

ape aku merepek ni ? sumpa meraban . HAHA ! aku tengah rasa sial ni . tu pasal jadi begini . bukan sebab kau . tapi sebab ramai sangat kata aku gojes . aku susah hati . nak percaya ke tak ni . aduhhhhh . buntu sial . rasa dunia gelap je nak pilih kebenaran atau truth . apakah ? same meaning right ? makna betul la aku gojes .

mereka kata , buat lekkk je kuna . kau kuat ! kau hebat ! memang jenis begitu . kau da paham jadi jangan buat buat kau bodoh sampai itu pon kau failed nak tangani . betul tuuuu . kuna kannnnn ? bukan muna . mesti la hebat sentiasa . tenkiu kawan , kawan dan kawan lagi .

No comments:

Post a Comment