navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, September 19, 2010

homaigoddddddddddd !


i've found it . habis la kauuuuuuuu . HAHA !

okayyy . baru ni pergi ipoh . drive alone from lumut ke kampar pick up cho kat sana then lepak ipoh sampai petang . petang tu pulak pick up sorang manusia ni bawak dia sekali ke kampar hantar cho balik .

malam lak ada open house kat rumah amm . fyi , ada ustazah ham kat sana . kelam kabut aku cari tempat persembunyian . luckily rumah kak pizect depan tu . aku lepak sana sampai la mereka mereka nak bersurai . malam tu aku rasa amat bahagia . lepak , karok , mamak then tidur . huhu . bagus kuna ni tidur kannnnn ? HAHA !

btw , 19th sept right ? genap setahun penyarungan cincin di tepi pantai teluk batik . ohh . ini juga bermakna dah setahun lima bulan anak aku dengan kau . nanti kita buat banyak banyak lagi boleh ? aku suka . HAHA ! tengs sayang !

ohh . saya rasa kami sweet sangat . sekian :)

No comments:

Post a Comment