navigation ,

| dashboard | sign out |

Saturday, June 12, 2010

ipoh yang indah

indah ke ? yea mungkin indahh . hari ini saya akan ke ipoh . ke ipoh untuk bersuka ria . amalina z.grice , na kua ta dengan aku ? HAHAHA !

mungkin saya keluar bersorangan hari ini . macam ta paham lak kuna ni bagaimana . baginda memang suka bersorangan . jadi ada sapa sapa yang keluar ipoh juga pada hari ini sila halo halo saya ye . sesungguhnye saya menawan . apakah ?

saya dengar cer ada konserto di sana . menarik bukan ? perlu pergi ke ? ohh . mungkin hanya melawat booth yang ada . kerana semasa di key to the hell saya sudah bagai na gila mosh . HAHAHA ! orait orait . youth'10 , i really miss u . sumpa fun habis kita menari ramai ramai tu kan ?

sejak menjadi maid tidak bertauliah ini saya perlu lakukan kerja dengan penuh dedikasi dan komited . jadi sekian sahaja dari saya kerana rumah ini sudah memanggil manggil untuk dikemaskan . end .

1 comment:

  1. cik amalina idayu.
    cik amalina z. grice dah bosan gila kat ipoh.
    hari ahad pagi nk blk kampung.
    tu laa.
    xnak cakap awal2.
    kalau tak boleh dating

    ReplyDelete