navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, June 13, 2010

12 dan 13 haribulan jun 2010

tarikh yang sangat menarik untuk diceritakan . pukul 4 gerak ke ipoh . pukul 6 sampai . lepak medan kidd macam orang sawan . kemudian baru gerak ke parade . lebih kurang pukul 7 papa si kembar sampai . padang mbi ada pe tahh . bukan la gig anis oit . sempena piala dunia ni . sudah puas dia tatap muka aku kitorang gerak ke padang tersebut untuk melihat apa yang ada .

then gerak ke ampang . rumah adam . lepak kat sana je kami . tengok tv . guling guling . drop drop membe . wahhh . best gler . setelah abis usa melawan england masuk bilik , tidur . 5pagi 13hb waktu malaysia papa si kembar datang . tidur situ jua . ehem . tersedak pulak . HAHAHA !! ok done .

pukul 12 tengahari baru sedar dari tidur yang lena . besiap semua then gerak ke stadium makan di sana . papa si kembar drop di parade . saya sudah tonton filem lagenda budak setan . keluar wayang mata aku merah merah . apakah ? yea . saya menjiwai cerita itu . inilah filem melayu yang saya tonton di panggung dan saya puas hati betul selepas cerita adnan sempit .

macam ada benda nak cerita lagi tapi tah lahh . hehe . saya bahagia dan gembira . itu pasti . terima kasih papa si kembar . auwwwwwwww !

No comments:

Post a Comment