navigation ,

| dashboard | sign out |

Saturday, June 12, 2010

temuduga pertama saya

dengan ini dimaklumkan bahawa pada 11jun2010 saya telah menghadiri satu temuduga . temuduga apa tu saya taley na beri tahu . saya hanya nak bagitahu yang temuduga tersebut merupakan temuduga pertama saya . hebatkan saya ? ye . saya tahu saya hebat . terima kasih .

ohh . anda sudah tersilap tafsir mengenai saya . bukan saya di dalam gambar . sebab rambut saya bewarna pelangi . sila ramai ramai faham .

itu satu . ini dua . saya nak beritahu mengenai feeling saya . ohh . feeling saya sangat serabut . mengapa ? sebab saya tidak rebond agar lurus terapi . saya ta mampu . anda mampu ? yea . tolong support saya .

saya sangat membenci feeling begini . tapi ta mengapa . saya sudah makan appeton teen grow . mungkin saya boleh tinggi satu hari nanti . apakah ? ohh . kuna merepek . end .

No comments:

Post a Comment