navigation ,

| dashboard | sign out |

Monday, June 28, 2010

im home !

sila maklum , saya di rumah sekarang . bukit jalil lahh . HAHA ! saya bosan tinggal di hostel itu . gerak dalam pukul 3pm then sampai ktm ukm terus ke serdang . dari serdang naik bas ke putrajaya . guess what ? aku naik bas kot ke putrajaya . satu pencapaian yang menarik bukan ? then naik bas lagi ke alamanda . pon satu pencapaian yang mantap dari saya .

then harini aku telah tengok cerita KARATE KID dengan shakir . saya lambat bukan ? sukahati saya . janji saya dapat tengok jugak cerita tuu . sumpa best ! ta sangka doe cerita tu sampai 2jam 30min . sumpa lama . so pukul 8.40pm camtu baru keluar panggung . terus teman shakir beli barang dapur . macam lucu bukan ? sepatutnye aku yang beli barang barang dapur ni . tapi ni dia yang beli . bagus anda shakir . boleh buat calon suami . HAHA !

then terus gerak balik ke rumah . tiba tersedar yang aku rasa aku kena tipu dengan abang teksi tuu . alamanda ke puncak jalil rm30 . baloi ke ? dalam meter just catat rm19.30 . sial bukan ? melayang rm30 aku macam tuu je . sebab aku ingat mahal lagi bayaran dia . sebab deal sebelum naik teksi dia tuu . so terpaksa jugak la aku bayar dia dengan sebanyak itu . terpaksa aku tahan perut untuk 3 hari sebab bapak aku kata rm10 sehari for makan . ceyyy.. ye ye je aku . HAHA !

ok lahh . ngantuk gler ni . end .

No comments:

Post a Comment