navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, June 27, 2010

kuna yang kepenatan .

sekarang ni tengah pinjam laptop , berukband roomate untuk online . saya peduli hape even baru kenal pon . janji boleh online . HAHA ! terus terang saya katakan , saya sangap online . sumpa sangap gler . seumpama penagih nak kan dada . ehh bukan . dadah .

ok done . nak cerita pasal life di sini pula . KPTM BANGI . penat . tu je la word yang bagus untuk digambarkan sekarang ni pasal kedaan saya di sini . minggu orientasi yang sangat penat but fun la jugak . membe membe sini sume bes . but my roomate macam ta best sangat . tapi kalo membe di lua , bapak la wa cakap lu..dorang sumpa bole bawak wa ke neraka . HAHAHA ! sial belaka nyahhh . aku cuba kawal diri aku kat sini . tanak aku terjebak sangat dengan dorang . doakan aku ye . ermmm . act not in blogger mood lahh . jadi post agak pendek . nanti je la aku ceritakan selebihnye pasal life di sini . bye !

No comments:

Post a Comment