navigation ,

| dashboard | sign out |

Tuesday, June 29, 2010

perasaan ini .

now aku still di rumah . malam karang baru pulang ke kolej . tapi sekarang aku tak suka perasaan aku ni . ada sedikit cemburu dekat sesorang . aku kena bijak mengatur strategi sekarang ni . my mission sebelum ni da selesai . now ada pulak datang yang baru . aku memang ta puas ati betul lahh . aku kena kerja kuat .

suddenly rasa nak cerita pulak life aku di kptm . ok . aku sebenarnye ta puas ati sangat dengan bilik yang aku dapat . guess what ? bilik aku mengadap bilik boys . just amagine macam mana aku kat sana . nasib baik la lately ni aku sudah tiada kegatalan . kalo still macam dulu mau aku ta belajar . meja study ngadap boys , senang cite kan , kalo korang nak sembang sembang pon tade hal kalo lepak kat tingkap meja study aku tuu . ish . memang jelas ketara kot nampak bilik aku . setiap pergerakan memang boleh nampak . luckily ada langsir . tapi takan asik na tutup kan , mesti sekali nak bukak bagi pengudaraan . ish , tah lahh . da la bilik sempit . sial betul . roomate lak macam tak ngamm . aku start kelas 5 julai ni . macam ta sabar je nak belajar . ohh , my classmate cuma ada 12 orang je . sikit bukan ? senang aku nak belajar . sebab budak invest memang tak ramai yang amik . kalau di sana kan , orang pandang budak invest ni macam....ermm. camne ek ? ala.. kira orang akan kata camni tau " hah ! budak invest ! gler hebat kau . " lebih kurang lahh . sebab invest is the one of the toughest course la kat sana . huhu

na berak la wehh . end .

No comments:

Post a Comment