navigation ,

| dashboard | sign out |

Tuesday, June 15, 2010

perlu ke semua ni ?

kasi aku pecah perut jap . HAHA HAHA HAHA HAHA HAHA HAHA HAHA dan HAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA lagi . aku rasa ingin gelak . sebab ape ? mungkin leen jo tahu sebabnye . aku nak kata kesian pon tak jugak . nak kata sadis pon tak jugak . ape ha perlu aku describe-kan kedaan ni sekarang ? biarlah masa yang tentukan segalanye .

mungkin aku patut senang hati even benda yang aku tak suka berlaku . tapi memang patut pon kau senang hati kuna si gojes . sebab kau tahu segalanya . betul tak ?

mungkin aku harus ikut je flow yang ada sekarang . dan mungkin aku la manusia bertuah itu . mungkin .

ohh . btw , pembalasan terhadap satu peristiwa sial itu belum terlaksana lagi . mungkin satu hari nanti . kerana buat masa sekarang hati tengah suam suam teh o ais . lu tuggu ye jantan dan betina sial .



No comments:

Post a Comment