navigation ,

| dashboard | sign out |

Tuesday, December 21, 2010

rokok .


tajuk aku macam menarik kan ? ada apa dengan rokok ?

aku ada terbaca satu entry dekat one of my follower ni . dia cerita pasal rokok . and dia marah betul dekat sesiapa yg merokok . lain ceritanya bila dengan aku .

kalau diteliti , bila orang cerita pasal rokok , aku akan diam . sampai ada sorang membe aku perasan . yea . aku diam . aku tak berani bersuara . once aku bersuara , aku kena balik .

bukan bodoh . tapi terpaksa . tak lama . dari form five . sebab apa ? tekanan kononnya . ada kata style . habis duit .

SUMPAH NAK BERHENTI !



4 comments:

  1. goodluck nyaaaaaahhh.
    i supot u. haha

    ReplyDelete
  2. thankyou nyahhhh ! i memang sangat perlukan sapot dr anda semua !

    ReplyDelete
  3. huhuh...
    chaiyok3...
    berhenti la sebelum pelbagai masalah laen berlaku...
    kembali la ke jalan yang lurus ya...
    semoga Allah merahmati cik mas :)
    amin

    ReplyDelete