navigation ,

| dashboard | sign out |

Thursday, December 23, 2010

kisah basi .

kisah basi ini sepatutnya di-post dua hari lepas . tapi masa tak izinkan aku buat demikian .

dua hari lepas aku keluar dengan amy . amy bawak bf baru dia . moga berbahagia ye korang . aku tak banyak beli pon . macam biasa je . tengok movie . TRON LEGACY 3D . ulang perkataan , 3D . okay laaaa . even 3d sekali pon aku tetap rasa biasa . HAHA ! ohh . aku lepak time square . lama gila tak lepak sana .

semalam aku gaduh dengan alep . then aku text ben . kesian ben . sebabkan aku dia tak jadi lepak dengan kawankawan . im so sorry . tapi takpe . nasib dia telah menenangkan jiwa raga aku . auww auwwww ! thats why i love you boy :)

dan sebenarnya ada banyak benda aku nak story mory . tapi tah laaa . tiada mood . dan banyak juga benda aku nak buat .

  • diary
  • list for new year
  • things to buy
  • things to do
banyak kan ? tapi itu semua malas lagi nak buat . aku taktahu apa yang aku rajin . hurmmmmm . tah laaaaa .

No comments:

Post a Comment