navigation ,

| dashboard | sign out |

Friday, September 3, 2010

ohhh . saya bahagia . sila paham .

ye ye . saya bahagia . sebab saya rasa malam ni saya yang punyaaaa . boleh bukan ? pedulik la orang nak kata apa . aku tetap nak jugak . hehe . okay okayyy , macam ni . senang cerita . i always get what i want . done ! huhu .

btw tadi on 2 sept 2010 . aku , amin , siah , zamir , culin dan fadh lepak di mid valley . kami berbuka puasa bersama . sumpa bestttt lepak dengan korang . rakan yang terbaik ! lagi satu . tadi suddenly tengah tunggu ktm dari mid ke kl sentral aku dapat satu mesej yang agak pelik . sabrina doe bagi mesej kat aku . dia kata dia tiba tiba rindu akuuuu . perlu ark aku terharu ? yea ! sangat perlu . kerana seseungguhnye sab nak luahkan begitu kat aku sangat susahhh . sumpa aku rindu kau jugak sab . bukan kau je . KAWAN KAPAL !

dannnn . tujuan aku menaip di blog ini bukan itu sahaja kegembiraan yang nak di luahkan . act banyak lagi . pasal dia , pasal dia , dan pasal dia lagi . HAHA ! sabar ye . kapan ketemu jua . hehe . saya sukakan kenakalan ituuuu . boleh tak saya nak luahkan kat sini ? tapi . hurmmmmmmmmmmm . ramai kan peminat saya . jadi batalkan sahaja niat itu . menjaga hati . kot ! YANG jaga la kannnn , lepas ni tak . mungkin lahhh . ehh tak tahu . wtv .

yang pasti . MAS AMALINA IDAYU sangat gumbira ini malam . nak buat , buat la . aku dah tak kesah . nak letak , letak la sayang . peduli ape . <----- terima kasih =.=

No comments:

Post a Comment