navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, September 5, 2010

oh demmmmmmmmmmmmmmmmm !

dah dua hari saya merempat di hospital . malam tadi tidur di sini . ohh bohsan ! saya di pusat rawatan az-zahrah . anak sedara masuk hospital . sebab asma . dengan aku aku sekali tidur sini . bapak bosan sial . sabar je lahhh . malam semalam aku ajak kak ain ( toiletmate) aku tidur sekali di rumah . tapi malam tadi tade sape nak teman jadi terpaksa tidur di sini .

erghh . aku nak balik perak . tolong la izinkan . redo dah tak tahan tuuu . HAHA ! bukan lahh . dia da kempunan sangat nak jumpaaa . almaklum lahhh , berapa bulan tak jumpa kannnnn . wahhh . aku juga merindui anda la sayang . tolong rindui aku kembali . pleaseeee . merayu ni . hoho . sayang , kita jumpa nak buat ape ? HAHA ! ohh . saya ada belikan baju untuk sayang . harap muat la ye . hehe

si ridzuan suruh balik harini . tapi macam tak mampu je . esok boleh kan sayang ? pickup saya di medan gopeng ye . ohh . saya bosan . again . what the hasam jawa . grrr !

*entry menggedik dengan redo . HAHA !

1 comment: