navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, August 4, 2010

mengantuknye..





im here . in open lab kptm . why ? because kelas cancel than kemalasan untuk pulang ke hostel itu ada . jadi stay je kat kolej . aku nak tidur tapi takde tempat yang sesuai untuk tujuan itu . kesian aku . korang rasa tak blog aku makin boring ? aku rasa kot .



lately ni aku rasa aku sesat . sesat dalam dunia aku sendiri . aku buntu mencari jalan yang terbaik untuk diri aku . ntah lahh . aku sendiri tak paham . kesian aku kann ? mungkin harun din boleh bantu aku . apakah ? HAHA ! actually aku nak cari cerita pasal harun din . sebab da ramai sangat cerita pasal dia . hebat sangatkah beliau ? sebab aku baru terdengar nama pasal dia . lambatkan aku ni ? HAHA !



ok . berbalik kepada cerita aku sesat tadi . amacam korang rasa ? wajar ke aku mencari jalan atau terus sesat begini . kompem la wajar bukann ? sengal juga aku ni . ishhhh . tah lahh . aku pon tatawu kenapa dengan aku ni .

da lahh . nak tidur . tidur dalam lab ni . peduli hape aku . kptm ni pak nan punya . HAHA !





No comments:

Post a Comment