navigation ,

| dashboard | sign out |

Friday, August 6, 2010

baru ku tahu

baru ku tahu diri ini menawan
baru ku tahu diri ini comel
baru ku tahu diri ini cun


saja je la tuuuu . takde niat nak perasan pon . act just nak beritahu bahawasanya aku baru tahu . baru tahu ape tu aku rasa tak perlu tahu la kannnnn . bukan penting bagi anda pon . tapi saya sangat terharu selepas diberitahu semalam mengenai benda ini . yelahhhhh . si kecil ini pon dirobek dan dirogol . ingat senang ke ?

aku tahu korang tak paham . ni luahan hati aku je lahhh . tapi tu lahhhh . ishhh . susah hati aku sekarang ni tau . sampai begini sekali aku dirobek dan dirogol . sampai hati kau kannn ? jangan la buat aku begini . aku hanya insan yang lemah .

ehh . da ahhh . aku sendiri tak tahu ape nak rapekkan lagi dalam ini blog . end .

*aku sayang kau wehhhh . ingat tuuu . sebab kau , aku berhati hati sekarang ni . kalau tidak mesti aku terjerumus terus kann ? tenkiu wehh .

No comments:

Post a Comment