navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, May 2, 2010

perasan tak ?

keh keh keh . i LIKE ! yes . that button . tekan la tekan lahh . merayu nii . HAHA ! aku sungguh ngek memalam begini . di tambah pula dengan lampu pendaflour yg sangat terang cahayanya .

saya nak cerita apa ya ? rasanye ada tadi . ohh . ingat sudahh . saya pergi menonton hooperz siang tadi . not so bad . boleh lahh . cerita melayu kan . HAHA ! bukan ta support filem melayu . tapi tengok tv pon boleh sebenarnye . tapi tengok jugak lahh coz cerita iron man full macam beli tiket world cup je . tensi aku . hari ni membe aku yang drive . mengapa aku ta drive ? wehh jpj !!! sumpa lu buat nyesal je bagi wa lesen der . wa ta reti bawak manual dahh . sumpa 40% failed . HAHA ! ye . saya ta berapa nak reti bawak manual . semasa perjalanan nak amik membe ku ini atau lebih dikenali sebagai suhana , aku telah bawak kereta my sis di mana kereta nya bukan lah auto . jadi sepanjang perjalanan tersebut saya sudah dua kali mati henjin ketika di simpang . cess . lantas keputusan di ambil . saya menyuruh beliau je yg drive . sengal kan ? aduhh . abah . belikan adek mini cooper s tu ye . kompem auto . HAHA ! ceyyy.. macam kereta tu je yg auto . ok . off bout the car .

then g amik anak sedara saya . mereka turut join . malang taw bawak dorang . tade sape nak ngorat saya dahh . mungkin mereka ingat tu balak saya . padahal anak sedara je pon . tu la korang . membesar cepat sangat . ta kesian ke kat acu ni ? HAHA !

g tonton kemudian habis tontonan pergi beli berukband kemudian hantar membe saya kemudian balik rumah . saya drive kereta itu lagi ! yeah . berjaya tanpa berhenti di mana mana simpang dahh . HAHAHA !

adek nak auto taw abah . HAHA ! ok . itew ngantok dah . itew nak tito . mimpi itew yew . fuck . btw wa masok group ni dalam fb . sangat suka coz sangat fuck mereka yg taip camtu . derghh ! please . macam mintak sepak dengan aku je . boleh je bagi . sila la taip camtu . memang wa kasi der . tambah la kalau laki lak yang buat , wahhh . memang..ish . paham kan ape yg aku rasa ? end .

No comments:

Post a Comment