navigation ,

| dashboard | sign out |

Thursday, May 13, 2010

bantu saya .

bantu saya . bantu saya menjadi kejam . kerana ada post yg saya ingin buat tetapi tidak sampai masanya lagi . post saya banyak yg indah indah . saya tidak berapa suka . HAHA !

ini semua salah AWAK ! awak buat hari hari saya indah . bila boleh saya post-kan sesuatu yg kejam ni . tolong la awak . tolong saya jadi kejam semula .

saya suka awak tadi . saya suka awak semalam . ohh semalam . sory ye awak sebab tinggalkan awak tanpa pesan . saya tertidur . btw awak tadi sangat menarik . mengapa ya ?

ketika sedang aku menonton drama bersiri yg indah itu , ketika henfon di tangan , dan ketika scene yg menarik , terdetik hatiku untuk memberi mesej yg ringkas . respon yg diberikan , wow ! i like . dan awak kata awak macam boleh agak saya akan bagi mesej kat awak . awak , kimia antara kita sangat kuat sehinggakan awak dapat merasakan sedemikian . adakah...?hehe .

owg mcm ley agak kamo mesti msg owg nye

hehehe . tengs awak . tengs sebab membahagiakan hari hari saya . awak ciptaan terindah yang pernah hadir dalam hidup saya . awak ta penah sikit pon sakitkan hati saya . bukan macam lu ! awak , saya sayang awak .


No comments:

Post a Comment