navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, May 12, 2010

8mei2010

bia gambar menjadi pencerita .

di TS . fazrin hussin .

tengs fo this fazrin . kau terbaek . dan juga mcflurry .

cho dan audi . tengs cho tumpang tidur uma kau .

audi !! kau sangat sengal . sumpa bes lepak dgn kau .

ini mereka yg saya lepak bersama ? di mana amin ? sebentar .

bumbung JJ . amin dihalang .


ohh . itu beliau .

meet my sis . saya bergerak balik ke KL dgn beliau then terus ke bangi .
p/s : driver beliau sangat sengal . i tahu la jalan ke bangi . kau bajet tunjuk good² dengan aku pehal ? ergh !

ohh sudah . cukup ! jangan kutuk saya lagi . saya tahu saya kurang cantik ketika ini .

*ada banyak lagi pic yg saya ingin tampalkan . tapi keadaan memaksa untuk saya tidak berbuat sedemikian . ohh . btw apa yang terpampar ni terjadi ketika 8mei ok . jadi mungkin keadaan masih lagi baik . sila paham . HAHAHA !

No comments:

Post a Comment