navigation ,

| dashboard | sign out |

Friday, April 9, 2010

teh tarik bersama timb. menteri pengajian tinggi

tengok tajuk pon korang da tahu kan pe aku nak story kat sini . yea . aku pergi semalam . syok wehh . HAHA ! pe yg syok aku pon tatawu . huu . btw banyak info yg aku dapat . antaranye :
  • kalo korang ta dapat mana mana u dr upu tuu , korang wat rayuan kat upu kan , tp jangan wat kat upu je . korang g buat rayuan kat fakulti tu sekali tahu ? fakulti pe yg korang nak masok tu lahh . then kalo rajen lagi g jumpa dekan . HAHAHA ! *ni tipu je . bapak lahh . dekan banyak lagi budak dy nak jaga .
  • the best teknikal and vokasional u .
  1. uni tun hussien onn
  2. uni teknikal melaka
  3. unimap
  4. uni m'sia terengganu
  5. uni m'sia pahang
  • IPTS yg ada GLC
  1. unikl
  2. uniten
  3. utp
  4. mmu
  • dato' ada kata yg dy lebih prefer amik diploma dari form 6 . so korang pikir sendiri ek !
okeh . itu antara yg dapat aku share dgn korang semua . btw ada banyak lagii . so macam ta paham lak kuna ni macam mana kan . ke-opah-an dy memang teruk . HAHA !

4 petang : keluar rumah

4.30 petang : stesen lrt bukit jalil

5 petang : tiba di pudu . tujuan hantar mak aku naek bas balik lumut .

5.33 petang : gerak ke klcc . macam biasa . ronda petaling street dulu .

6 petang : tiba di klcc .

6 ++ until 8 malam : merayau around klcc

8 malam until 10.12 malam : berada di nz garden . sesi teh tarik .

10.13 malam: gerak balik .

11.34 malam : tiba di rumah .

pengalaman menarik : sorang mamat kat petaling street suh aku beli cd blue * der . gua siuman der . ta men la blue blue ni . HAHA ! dan berkenalan dgn ramai kawan baru .

teman seperjuangan : kamarul dan membe dia * tapi beliau di klcc and kat nz jer . pergi dan balik sume aku sorang . cess . da la malam hari lak tuu . kuna . kau ni berani terlebih la . ta takot ke ? huu .

ok done . malas nak cerita lebih . benda ni pon da panjang lebar . huu .


with my greatest mum . dalam tren .



aku sangat suka this pic . tatawu pehal . HAHA !



nampak ta membe kamarul tuu ? huu .



kamarul si sengal .



macam biasa . aku mesti nak jadi tumpuan dy .



even pic ni blurr . tapi tetap nak tunjuk . HAHA !


tengs kepada dato' coz banyak beri info kepada saya . tengs again dato ' ! btw terima kasih kepada beberapa pihak yg terlibat secara langsung mahupon tidak langsung terutama kepada awak coz teman saya masa balik tuu . sumpa bosan . thats why saya msg awak . HAHA ! awak terbaek cakoi ! end .





No comments:

Post a Comment