navigation ,

| dashboard | sign out |

Tuesday, April 6, 2010

begini rasanya...

keluar bilik air .

kedengaran bunyi telefon bimbit ku "lalalalalalalalalala" *tp bukan la cmni bunyinye . huu

diri ini terpaku melihat skrin telefon . lantas berfikir "miskol ke nak kol ni ?"

lalu aku pon tekan butang yg berwarna hijau . " hello..ha nape ? "

"ermmmmm...cmne ye . ermmm "

lantas ada la perbualan antara kami . cakap cakap smp ada la kua dialog camni .

" kiranye jumpe je bagi benda tu then terus bla la . camtu ? "

" ermm . kita tengok keadaan la macam mana nanti "

HAHAHAHA ! ketika itu aku da gelak golek golek da .

lagi dialog yg aku ingat .

" tengok lahh . bufday nanti orang balik ke . tapi.. tengok je jugak lahh . memang orang balik nak amik benda tu lahh . bulan lima ke . ye ye . kita tengok keadaan camne "

ni pon lucuuu . okey lahh . apa kata kau terus terang je kat aku yg kau rindu aku . dan kau memang nak balik jumpa aku . ermm wehh . bukan apa , macam la kau ta boleh beli lain kan benda tuu . alasan ! HAHAHA ! kau ni lahh . tapi bijak jugak kan . nak benda tu cari alasan jumpa aku . ok . aku terima . HAHAHAHA ! nanti kita jumpa keyh . memang aku ta boleh lupa la kau kol aku tadi . dah tuu bole mintak aku topup balik . cess . cakap pon 14 min 56 saat nak berkira dgn aku . kau memang . bab bab paw aku kau la assistant-nye . nak tahu sape taiko ? fatimah azzahra . HAHAHA ! ok ok . kau hebat . t jumpa . end .




No comments:

Post a Comment