navigation ,

| dashboard | sign out |

Thursday, April 15, 2010

lagi...ke-tensi-an melanda

okeh . sejak aku menjadi guru ni baru aku tahu betapa tensi-nye cikgu cikgu aku mengajar aku dulu . HAHA ! hari ni aku masuk kelas 6 years old . dammit . aku mengajar subjek math harini . ok . tu ta kesah lagi . aku mengajar la sorang budak ni . sumpa aku rasa nak sepak je dy td . pasal pe tahu ? 6 + 3 pon tatawu . 8 + 0 pon tatawu . tensi kan ? wehh . ta lebey sepuluh pon no yg digunakan . aku suruh la dy guna jari pe bagai tp langsi lagi . sebelum tangan aku sampai kat pipi dy , aku terus keluar kelas meninggalkan yg lain lain . aku suruh teacher len yg masuk . sumpa aku da ta tahan . masa tu baru aku tahu yg aku ni kurang penyabar jugak orangnye . HAHA ! wehh . mana tak nye . dekat berbelas kali tu aku ulang benda yg sama . bapakk . ta larat lahh . sory student . i cant help u . sory again .

ke-tensi-an aku lerai pabila petang tadi aku dapat kol dr HQ 7-eleven . aku menang satu contest pe tahh . sumpa aku tatawu aku masok ape . then dy kata aku telah memenangi vcd alif aziz . HAHA ! tatawu la aku nak g amik o tak . sebab dy suruh g amik sendiri kat depan time square tuu . alif aziz je . vcd lak tuu . dapat alif aziz bawak balik umah tape gak . boleh romen romen , manja manja . HAHAHA !! sengal . astagfirullah . huu . so sape nak vcd tuu ? g la amik . anta wakil boleh katanye . korang kata la korang tu wakil aku . HAHA ! ohh . btw , act im the one of the slurpee nation . thats y maybe . slurpee nation ni macam laman sosial yg lain jugak . tapi ni utk orang yg gila vavi minat slurpee lahh . macam aku . HAHA ! bayangkan . macam pagi td , sampai je tempat keje tros aku pergi ke machine slurpee ni . beli slurpee lahh . takan nak rosakkan plak . haa . fyi , tempat keje yg aku keje skang ni , bawah dy ada 7-e . wahh . memang lagi gler lahh . aduhh . macam teringat sesuatu pulak . awak . hari tu awak ada suruh saya suapkan slurpee utk awak kan ? wahh . saya nak suap ! saya nak suap ! HAHA . ok . saya rindu awak . i admit it . off .

erm . ok . mood kuna suda berubah . better im off rite now . kalo tak karang lagi panjang lebar post dy . k . end .






No comments:

Post a Comment