navigation ,

| dashboard | sign out |

Saturday, April 17, 2010

ketika...

di pagi yg hening ini , ingin ku luahkan sesuatu kepada lu-lu dan lu . ehh . silap . pada anda , anda dan anda . oke stop . tade kena mengena dgn tajuk pon post aku kali ni . saja coz aku da tatawu ape nak buat .

aku just nak luah . aku pelik lahh . nape muka aku yg hodoh ni pon ada yg dengki ha ? sumpa beliau jeles gler sebab aku ni hodoh . dy tu chantek dan comel . jadi dy teringin memiliki wajah yg hodoh seperti aku . sumpa ta paham lahh . HAHA !

last two days . ketika saya berada di kelas , menunggu utk mengajar , telah saya ambil satu buku pelajar saya iaitu faris aiman . beliau dgn senyuman tiada giginye itu merelakan kepergian bukunye kepangkuanku oleh kerana saya lebih tua dan saya pula cikgu beliau . apa boleh buat . naseb la kau dapat cikgu yg sengal macam aku ni .


itu la hasilnye . yea . memang tulisanku begitu dan tidak malu utk pamerkan . adakah anda nampak ape yg saya tulis . harapan saya anda tidak nampak . saya maluuu .

ohh . tiba tiba rasa macam tiada idea yg masuk . boleh saya check out ? end .



No comments:

Post a Comment