navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, March 24, 2010

tag .




Letak gmbr seseorg... *dah . kat atas tuu .


1)Apakah hubungan anda dengan dia?
kawan . ehh . ha la . kami kawan . huu

2)5 impression terhadap dia?
  • dia ? dia sweet
  • dia menawan
  • dia comel
  • dia kacak
  • dia gojes
sumpa nnt dy mara aku . HAHA !

  • dia sweet
  • dia ..
  • wehh .
  • tatawu nak
  • kata cmne . bia je aku yg tahu ok ? HAHA !

3)Perkara paling memorable yang dia lakukan kepada awak?
menyarongkan cincin di jari saya di tepi pantai dan... HEHEHE . evil wears prada . huu


4)Perkara paling memorable yang dia katekan kepada awak?
tolong jangan tinggalkan saya . saya sangat memerlukan awak . and etc .

5)Kalau dia kekasih awak?
saya takan ulangi kesilapan yg sama dan saya akan terus menyayangi awak .

6)Kalau dia musuh awak?
saya panggil abang saya belasah awak . HAHA !

7)Kalau dia kekasih awak,awak akan..
hargai dia , cintai dia sepenuhnye , sayang dia , ee macam macam lahh saya na wat kat awak .

8)Kalau dia musuh awak,mungkin kerana..
sifat saya yg cam sial . HAHA !

9)Overall impression tentang dia?
he had learn me about everything . dari sejahat jahat benda smp la sebaeknye . saya sayang awak .

10)The most desirable thing to do to her/him?
romen lahh . HAHA !

11)Apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
pendekk nye dy . HAHA ! . bising gler mulut dy . *so what ? de ganggu nenek kau kat kg ke ?

12)Apakah sebenarnya perangai anda?
gila gila . da off . malas na taip lahh .


13)Perangai anda yang anda benci?
ta reti reti na berubah .

14)Orang yang anda ingin bersame?
semua orang ! anda nak tak bersama saya ? hee

15)Katakan sesuatu kepada orang-orang yang suka anda?
love u !

16)Tag 5 orang
  • cik rara
  • cik nana
  • cik amy
  • cik aness
  • cik ayu

17)No 2 ada hubungan dengan siapa?
mamat india mane tahh . HAHAHAHAHA !

18)No 3,lelaki atau perempuan?Dan ada hubungan dengan siapa?
perempuan . kawan kapal .

19)No 1,single kah?
tak . dia gatal na berlaki dahh . laki dy nama akmal . HAHAH !

20)No 4 belajar apa?
LORH . upu ta panggil lagi lahh . haa


21)No 5 buat apa?
tido da ni . huu



No comments:

Post a Comment