navigation ,

| dashboard | sign out |

Thursday, March 25, 2010

pembantu rumah .


THE MOST WANTED TO BE !

that one . bukan sikecik tuu . HAHAHAHAHA !! tu la kak pahh . my maid yg ada di rumah kat lumut . btw aku bukan nak cite pasal dy . aku nak cite pasal apa yg berlaku kat aku harini . maid kakak aku suda lari dari umahh . grrrrrrrr !! sumpa sengal beliau . bukan tu je . dy bawak lari sekali henfon kakak aku yg agak bernilai tu *yalah . henfon mana yg ta bernilai kan . lain la macam awak . kaya ! huu . duit bernilai rm250 dan dy bawak sekali pasport dy yg diambil semua dalam tas tangan kakak aku . hebat kan ? hebat kan beliau ? sumpa aku fuck gler . kesian kat kakak aku . bukan ape . dy nak fon tu je pon . duit tu bole cari . that fone dah la pemberian suami dy selepas kahwin . then ada banyak pulak tuu no fon clients and all that . unlucky . hurmmm . bersabar je lahh . memang sampai sekarang ta jumpa lagi . kakak aku datang amik aku kat tempat keje tadi around pukul 11.20 am terus ajak aku g cari dy . eee . memang babi lahh . sebab ape tahu ? masa kakak aku pick up aku kat tempat keje tuu , aku tengah tido tahu ? kacau stimm betol . * kantoi makan gaji buta . HAHA ! btw memang relax je keje aku . tu pasal tido . huu . then g la aku mencari dy dengan kakak aku ni . da g report polis semua aku g la keje balik . babi . baru cadang na ponteng . HAHA ! tu la punya sial pembantu rumah . ta sedar diri . kalo kakak aku marah marah kau bole la na lari . ni marah pon ta penah . ni kan pukul . da la makan banyak . ha . na tahu satu cer ? lauk semalam utk makan malam , beliau telah habiskan seorang diri . aku dan my bro in law terpaksa kelaparan seketika sementara tggu kakak aku balik . *benda macam ta bole masak sendiri je kuna ni . huu . korang tengok betapa lahapnye beliau .grrrrrr ! kalo aku jumpa kau nyahhhhh memang aku bunuh je kau . kau siap ! HAHA . ni juga amaran kepada kak pah . jangan sekali kali wat keluarga kami begini ye ? tapi alhamdulillah lah kak pah ni da bertahan dengan family aku lebih kurang dua @ tiga tahun macam tu lahh . even aku salu kutuk kau kan . kau sabar je . aku tahu kau bengang dgn aku bila aku ada kat rumah tuu sebab kau ta bole tgk channel aruna kan ? kan ? kan ? HAHA ! dasar indon ! akak akak form six 09 bainun mesti suka post aku kali ni . coz korang salu tanya mana satu kak pah tu kan . ha ni saya da tunjuk dahh . tu la beliau bersama anak sedara saya idlan haikal . huu . sumpa beliau selalu kene kutuk dgn aku dan kawan kawan . btw dy mak angkat fatimah azzhara tahu ? mereka sangat akrab ! HAHAHAHAHA . dan itu lahh salah satu sebab mengapa ira salu balik uma saya . HAHA ! k lahh . end . =,=





No comments:

Post a Comment