navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, March 31, 2010

keburukan dan kebaikan

eira nadir
kebaikan kuna
  • periang
  • cute la jugak
  • sempoi
  • licik
  • gila gila
keburukan
  • kcik la kuna
  • kcik
  • kcik
  • kcik
  • kcik
shah rizal
kebaikan kuna
  • rajin...kot
  • lawa . hehe
  • hormat org tua
  • rendah diri
  • berani
keburukan
  • xtaw lar . kelam kabut je kot
leen jo
kebaikan kuna
  • pandai survive
  • memahami ( kadang kadang . HAHA ! )
  • ta kesah cakap orang
  • membe yg baik
  • sangat penyayang ( sangat mudah tasing )
keburukan
  • kadang kadang cakap lepas ( tp membe membe da paham kau . so da ta amik pusing sangat . org lain tatawu lahh )
  • ntah la wei..sebab kau kawan aku yg aku sayang sangat sangat..muahh !!
*malu aku cho . HAHA !

idayu jalil
kebaikan kuna
  • kuat lari
  • kuat gelak
  • bole happy-kan orang lain
  • gila gila
  • kawan paling sengal + sempoi
keburukan
  • mulut lancang
  • em
  • ape
  • lagi
  • ek ?
seha
kebaikan kuna
  • u sangat sayang kat ur frenz . u value friendship a lot .
  • eventho i ta pena hang out dgn u , but im sure ur fine to be with
  • u ta kesah pasal ape org cakap pasal u . which is good .
  • if u sayang someone , u akan sayang dy btol btol . ur just being true wit urself .
  • u ni sebenarnye baik..if im 1 of ur frens yg rapat dgn u , mst i seronok .
keburukan
  • i have no right pon nak cakap pasal keburukan org .
syafawi
kebaikan kuna
  • happy go lucky
  • aktif
  • petah bercakap
  • kaki shopping
  • ahli PPKDDR
* masa aku dapat msg ni sumpa guling guling aku gelak wokk . HAHA ! tiba je DDR masok . huu

aiman danial
kebaikan kuna
  • senang bergaul
  • pantas berfikir
  • sempoi
  • pemimpin alam sekitar
  • aktif
keburukan
  • selalu ponteng
  • gelak kuat
  • pendek
  • nakal
  • ta ikut law
farahain mustaffa
kebaikan kuna
  • rajin kemas kemas
  • pemurah
  • pandai berhujah
  • ta cepat mengalah
  • tegas
keburukan
  • tido
  • burn prep
  • ta tepati masa ( lambat g skula )
  • membebel ta kemas kelas
amal
kebaikan kuna
  • baik
  • berani
  • laju
  • ada gaya pemimpin
  • happy go lucky
keburukan
  • suka terpengaruh
  • terlampau berani
noramin
kebaikan kuna
  • berani
  • tatawu segan segan
  • enterprising tinggi
  • menceriakan keadaan sekeliling
  • senang bercampur
keburukan
  • banyak sangat berfikir
  • kurang motivasi diri
  • kuat feeling
  • cepat leka
  • jiwa sentiasa kacau
amalina mrsm

kuna , um , i love her as what she is , no matter where she comes , what she doing.. she owez my frens , her quirks n flaw is enjoying me and im glad to have her as my frens .

zamir farhan
kebaikan kuna
  • sangat sporting
  • kepala gila
  • hebat berbicara
  • rakan yg baik bagi aku
  • agak bernas memberi nasihat
  • suka gelak
keburukan
  • cepat melatah
  • kadang kadang macam cepat tasing pon ade
  • ta bole lupa cinta lama ( sekarang aku tatawu la) HAHA ! *betul ke ni ? huu
  • suka mencarut ( tapi aku ta kesah sebenarnye ) HAHA !
  • suka tido time keje ( kantoi dgn aku kat blog kau ) hey kamu ! curi tulang ye ! HAHA !
summary : bagi aku , kau oke je..ta hipokrit , keep being yourself kuna.. sayang kau . HAHA !

farhana norudin
kebaikan kuna
  • tiada kelebihan
keburukan
  • tiada keburukan
*aku agak pening memikir pasal nana punya jawapan . so aku ni hape wehh ? HAHA !

No comments:

Post a Comment