navigation ,

| dashboard | sign out |

Tuesday, March 30, 2010

its my day !

masa keluar rumah : around 12. 30 tengahari

destinasi : restoran paradise
- mengisi perut kami yg lapar
- kakak saya belanje . tengs kakak !

destinasi : stesen ktm serdang
- mengambil tren ke mid valley
- mengumpat org sekeliling . HAHA !

destinasi : mid valley
- tengok wayang
- cuci mata
- lepak mph . beli buku

destinasi : stesen kl sentral
- meng-explore kl sentral

destinasi : berjaya times square
- cuci mata
- mencari apa yg patot di beli
- isi perut di kenny's

destinasi : rumah
- online , mandi . HAHA !

barang yg dibeli : shades , beg

tujuan keluar : hiburkan hati yg lara

teman seperjuangan : lesbo-ku , fatimah azzahra

wayang yg ditonton : alice in wonderland *menunaikan hasrat lesbo terchenta

kelakuan : baik *yeke ? HAHA .

mood sekarang : bahagia sedikit . huu

aksi lucu yg taley lupa :
- paip air pancut sangat laju dan telah menyakiti aku punyaa.... off ! HAHAHAHAHA ! sakit ngok .

- pintu masuk ts aku cuba bukak . tapi telah drop aku . hmpas kau pintu

komen : duit aku banyak habis wokk ! tinggal bape hengget je ni da . aduhh . mak ! adik nak duit . HAHA ! padahal baru je dpt gaji ritu . filem yg ditonton pulak . hurmm . kesimpulannye ta menyesal aku labur rm9 kat gsc tersebut . makanan yg dimakan agak memuaskan . kenyang yg teramat . ohh . btw . harini aku sangat berbangga jadi kuna . kenapa ? HAHA ! ask ira lahh . huu .

tiba di rumah : 9. 12 malam


* sori tade pic tuk tatapan . almaklum . henpon jenis murahh . kamera lak ta mampu nak bawak .

No comments:

Post a Comment