navigation ,

| dashboard | sign out |

Friday, February 12, 2010

ohh tiket

okeh . atas perbuatan aku sebentar td yg sempat menaip entri sblm pergi mandi telah menjadi isu di rumah ni . oleh yg demikian kakak aku berleter kata aku lambat . mmg aku lmbt pon td . tadela , aku igt dy ta siap lg . kte org perak dy ni ske meleheier . * cmtu ke ejaannye ha ? tah la . HAHA ! it means yg dy ni ske lengahkan mse . tp dy ta mcm 2 plak td . sengal . tape . jd esok mmg aku akan berangkat ke perak . tp mcm mne ni wehh . tiket aku ta bli ag . cadang td mao g bli la tiket . tp perasaan malas dan dan berat hati telah selubung diri aku . sbb nye aku takot nnt aku melencong tmpt lain . paham je lahh . pudu kan tgh town . kang ta pasal pasal aku behenti kat stesen hang tuah singgah g ts . bese la kuna . cm korang ta paham je . HAHA ! okey . so how aku na balik esok ni ? korang bole bayang ta ? esok cuti . plus cuti CNY lg . im really sure that pudu raya will be crowded like a tin of sardine tomorrow . dergh ! sumpa aku buntu . na tempah tiket taley . kne bli kat sne gakk . sengal . lahh . wehh tokey bas ! aku boleh bayar lah harga tiket tu gne maybank 2u o wtv . yg korang ta cye ni pehal ? mmg aku nak saman la tokey tokey bas yg de kat malaysia ni . saba je aku . g mana ni si ? kok dapek kah aku pulang esok hari neng ? yg farid lak ta kompem ley bantu aku bli tiket ke ta . aku just mengharapkan dy je skang ni . tlg ek farid ? kao je la harapan aku . kalo ta kempunan aku na lik perak . HAHA ! k lahh . cm tade bnde na gtao . end .




No comments:

Post a Comment