navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, February 14, 2010

mas amalina idayu

hey ho ! good bye kuala lumpur . welcome to perak kuna ! HAHA . kini aku berada di perak . ipoh . perjalanan aku yg sepatotnye 2 jam plus plus telah menjadi 6 jam atas kesesakan lalulintas yg aku lalui siang tadi . seawal 7.45 pg aku bgn dan siap siap . aku tiba di stesen lrt bukit jalil pd pukul 10 lbey . tiba di pudu 11.07 pg . guess what ? teka la . teka la . sape btol aku bg adiah . HAHA ! aku dapat tiket bas uh . pukul 12.50 tghri ag taw . awal an ? jadi sebelum tibanya masa tersebut aku pon g la bejalan di petaling street . cm bse . hanya cuci mata je lahh . poketku kekeringan . hee . then aku g ke platform 3 utk naik bas . tp aku di bawa keluar . kepelikkan melanda . mengapa ye aku dibawa keluar dr tempat itu ? HAHA ! *skema na mam ayat aku. kemudian aku melihat ada seketul bas plusliner 2 tingkat . ohh . adakah aku akan naik bas tersebut ? yeaahh !! tekaan aku tepat sekali . aku naik bas 2 tingkat kot . cm ta cye . 2 la impian aku dr dlu ag sebenarnye . HAHA ! akhirnya cita cita aku tercapai juga . sumpa aku ase luck aku on this day sgt hebad uh . ketika perjalanan pula . damn ! jalan cm semut . jammed ! my ass . 2 je la aku pk . HAHA ! sian la punggung aku yg mantap ni . sakit kott . duduk lme gler la . sabar je aku . akhirnye pukul 6.11 ptg aku smp di medan gopeng . tron je bas aku nanges . sengal uh . ada benda yg aku kenangkan sebenarnye . hee . but just forget it . n now aku berada di rumah nana . sangat nantok n na tdo . end .

*t aku cte pe ag yg berlaku kat aku ye . byk ag sebenarnye . huu .



No comments:

Post a Comment