navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, October 20, 2010

selamat akhirnye . alhamdulillahhhhhh...

parents aku sudah selamat sampai ke tanah suci . alhamdulillahhhhh . act sumpa banyak benda nak story . but lupa ! macam hareeeeeeeeeeeeeeem . okay okayyyy . aku cuba refresh okayyy ?

nak beritahu , aku dah beberapa malam tidur lewat . haritu pukul 5 pagi . last two days pukul 4++ last night pulak pukul 3 . tapi 3 tu normal la bagi kuna arrrrk ? HAHA ! aku buat ape ? ade lahhhhhhhhhhh . rahsia . huhu . melambung habis bill mak aku . terlerai kannnn ? tapi ada lagi . sangat banyak . will continue later maybe .

ouhhh . aku masih di perak . hari ahad sampai sini . sangat best ! jemaah bersama , baca yaasin , bbq . itu semua sempena keberangkatan parents aku ke tanah suci . kitorang having fun together before dorang bergerak . semua adik beradik ada . seronok seronok ! by the way , aku tak penak cerita pasal family aku kat blog kannnn ? teruknye aku . HAHA ! okay okayyyyy . will cer later .

then semalam aku ke kelana jaya hantar parents . pagi tu jugak gerak balik ke perak . act nak stay je sana terus . but my sis lagi sorang ni tak puas bermanja dengan adik bongsu dia ni . huhu . so esok akan bergerak ke kl semula . mungkin bersama leen johari . ouh ouhhhh . nak beritahu jugak . aku rasa aku sangat beruntung mempunyai ipar yang baik hati . HAHAHA ! semalam kannnn , aku kannnnn , pawwwwwww dorang . aku paw kakak kakak ipar aku . ada dua orang kan ? dua dua tu aku paw . HAHA ! sorang belikan aku selendang anting anting sorang lagi belikan aku kasut . tambah lagi koleksi aku . huhu . tengs yong ! tengs kak nor ! orang sayang awak berdua !

ohhhh . 19 . 18 . tak lupa la wehhhhh . masih kuat daya ingatan aku ni . tenkiu yea :) tenkiu for everything . aku sayang kau .tiba tadi teringat detik detik indah ye ? malu lagi tuuuuu . ape lahhhh . HAHA ! lesbian ke aku ? mungkin .


No comments:

Post a Comment