navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, September 8, 2010

im hereeeeeeeeeeeeeeeeee !

yea yea . sudah lama tidak hupdate kannnn ? memang lahhh . macam sebuk lately ni . raya kannnn ? 1st nak bagitahu yang aku berada di perak sekarang ni . aku gerak dari kl hari isnin jam 8.30 malam . terus shoot ke ipoh . ada sahabat baik aku tuu kutip aku di mcd medan gopeng .

lepak lepak , makan , sampai la ada bapak polisi datang serang kami . HAHA ! kena bagi ic sume . ayat bapak bapak polisi tu sumpah best . yang aku paling ingat . ' sape yang bawak anak dara orang ni pulangkan balik ' HAHAHAHAHAHA ! baik cikk . akan ku pulangkan balik . huhu . tidur di rumah membe then esoknye aku ke jj pergi beli kasut . nak beritahu , aku rempit kot dari rumah tu ke jj . seorang diri ! tahniah kuna kerana menjadi minah rempit yang sejati ! HAHAHAHAHA !

then ada orang tua tu hantar aku ke parade . aku shopping di sana . banyak jugak hasilnye . huhu . thennnnnnnnn , ada satu kejadian yang terjadi . kejadian yang sial . nanti aku buat entry khas untuk itu .. sial , wait fo my entry ye .

dah lahhhh . yang pasti , kejadian di ipoh sangat menggembirakan hatiku . terima kasih sayang !

No comments:

Post a Comment