navigation ,

| dashboard | sign out |

Thursday, September 23, 2010

dah aku kataaaaaaa . degil kau kannnn ?

okay okayyyyy . siapakah kau yang di maksudkan ? kau itu adalah......

jeng jeng jenggggggg !

kau la bodoh ! siapa terasa sila baca lagi . HAHA !

harini aku agak tertekan ke . mungkin lahhhh . aku dapat berita yang agak tidak menyenangkan . 1407 22092010 aku dapat kol . sayang jugak ek kau kat aku . terharu . huhu . dia nak tahu keadaan aku . biar lahhh keputusannye hanya aku , family dan kau je yang tahu .

tengs because still with me even dalam keadaan macam mana pon . macam macam aku nak cerita . tapi benda tu biar lah jadi rahsia aku dan dia , dia dan dia lagi . ramainye tahu . HAHA ! tahhh la . aku sayang . sumpa sayang . hanya kau je yang boleh rasa kan ? cewahhhhhh .

kau rasa aku , aku rasa kau . dua dua sama rasa . biar hanya kita saja .

No comments:

Post a Comment