navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, August 11, 2010

selamat segalanyeeeeee .

since semua orang dok berpusu pusu meng-wish selamat itu selamat ini , aku pon nak jugak lahh . boleh nokks ?

SELAMAT BERPUASA :)

semoga puasa kali ini lebih baik dari sebelumnye . terutama dekat diri ini , yang pada tahun lepasnye tersangat lahh nafsu menyelubungi diri ketika hari hari terakhir ramadhan . YA ALLAH.. bawalah hamba mu ini ke jalan yang benar..

okayy , aku ada benda nak luah .

aku harap benda yang aku nampak , pandang , saw , see , read , baca , lihat tadi itu betul . tolong la memahami wahai manusia . sesungguhnye anda BAIKKK . boleh tak aku nak kata macam tuu ? aku sayang dia kot . aduyai . kasihanilahh aku . hoho . macam apa je ayat aku kannn ? HAHA ! ngek lahh . tapi itu la yang aku harap dan doakan . awak , saya sayang awak . saya perlukan awak . saya tak tipu awak . dari dulu lagi saya tak boleh hidup tanpa awak . awak tahu tu kannn ? tapi perasan tak ? saya banyak diam je lately ni . mungkin saya tanak ganggu awak kot . awak macam banyak sangat problem . saya tanak tambahkan lagi prob awak . tapi kalau saya diam tu tak bermakna saya da lupakan awak . hari hari saya pendamkan je perasaan saya . saya nak awak bahagia je . saya tanak tambah beban awak . tapi dalam hati ni selalu memberontak mengatakan sayang kat awak . saya memang sayang awak =.=

No comments:

Post a Comment