navigation ,

| dashboard | sign out |

Saturday, August 28, 2010

eh ehhhh .

macam kenal negeri mana tuu . buat pe kat sini ? rindukah ? auwwwwwwwwwwwww ! terharu makkkk . jangan la macam ni . nyah buat mak rasa macam di awangan . rajin lawat mak kat sini ye . lawat la lagi . mak memang suka terima tetamu macam nyahhh . mesra gituuuu . i likeeeee !

ouhhh . btw mak nak cerita sikit mengenai malam mak harini . mak dapat banyak ikan nyahhhh . nyah jangan la jeles . please . mak merayu kat nyahh ni . ikan mak semua masuk air tahu ? bagus tak mak ? terima kasih . sememangnye mak sedar diri mak bagus .

hehe . sudah la kuna . mak nyahhh bagai . gedik kau ni . okayy . act malam ni aku rasa mungkin malam gila bagi aku . bukan malam la . tapi pagi . sebab sekarang ni pon jam da pukul 4.27 pagi . yang aku tak tidur2 lagi . sebab pukul 9pagi jap lagi ada test account . menarik bukan ? yea . orang bijak memang selali study last minute . ni pon tak study2 lagi . dok layan fb je . aduyai . tolong la hapuskan fb di dunia ini . sesungguhnye fb banyak menyusahkan dan membahagiakan hidup aku . terutama tadi punya cerita . i likeeeee !

gtg . study time . aku tanak tidur ni sampai la habis exam kejap lagi . serius !

org syg awk tau



1 comment: