navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, August 22, 2010

deal ?

tak tak takkk . sekarang macam ni . kau jadi diri kau , aku jadi diri aku . boleh ?

eeeee . aku geli . aku nak luah lebih kat sini kang kata aku ni apa plak kannn . kalau kau nak sangat , meh mehhhh . kita silat abjad kat depan bilik aku ni . depan ni ada court . luas sikit . laki laki aku pon boleh tengok aksi good2 kau . agar mereka boleh menilai . mana gojes mana hodoh . okay kejap ..

aku da tahu pon result-nye . yakin dan pasti la aku gojes arkkk ? kerana sesungguhnye sudah ramai yang tahu mengenai itu . cuma kau tuuuu je . baru sekarang nak mula . euwwwwwwwwwwww . ketara sangat tu nyahhhh . lambat nak membangun mungkin . almaklum lahhhh . KAMPUNG !

bukan aku nak bangga atau riak di sini . tetapi aku geram . kau berlakon seolah kau pemenang bintang popular pulak . tolong la nyahhhhh . tolong jangan jadi macam tu dah . boleh ? bukan aku tak kasi . cuma da terlalu melampau . menjadi jadi pulak kauuu . erghhh . please . jadi

M.A.T.A.N.G

ada mengerti itu perkataan ? ke kau nak aku google cari meaning dia untuk kau . boleh je . sebab aku ni memang rajin meng-google . oppppsss . terlepas pulak . kantoi . HAHA ! erk ? nak tak ? nak halo halo aku tahu . aku boleh bantu . jangan risau . sesungguhnye aku rajin .

aku nak guna pulak macam geli da sekarang ni . tak tahu pehal . bende tu dari aku ark ?

bahangsat la kau . bohodoh tahu ? aku da jadi macam... tah la . sihial kau ni . ha tengok . kan da keluar ayat baharu aku . eh ehhhh . geram i . u buat i nak makan u . i kan gojes . gojes boleh buat ape saje tau . makan orang pon boleh . YANG nak aku makan kau . wekkkk ! bagi kat al-baby pon aku rasa binatang tu tanak . kau tengok . kau tengok . betapa hina dan jijiknye kau . sampai makhluk tu pon tanak kat kau . jadi ape lagi . sila la berubah . sekian .

DEAL ?

No comments:

Post a Comment