navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, July 7, 2010

saya tahu saya kuna .

tajuk post aku mesti merapu kann ? kenapa haaa ? sebab aku gojes la tuu . ok done . semalam ( 06/07/10 ) bole dikatakan hari suck aku jugak lahh . it just the simple thing je . but im thinking too much bout it . sengal bukan ? pasal gambar aku kat fb then kakak aku bising . hurmmmm... memang betul pon kata dia . its okayyy . i'll try my best sis . btw , aku ada kenal sorang guy ni . he nice to me . but macam biasa . laki yang dekat dengan aku ni mesti da berpunya . so aku boleh klasifikasikan dia sebagai my bestfren je . siyes , bestfren . because dia dengar semua prob aku di sini . tapi aku baru je kenal dia 2 hari . da selesa da aku dengan dia . aku memang tade harap apa apa la kan . sebab aku masih ada awak . hoho

bercerita mengenai awak . tadi call dia . awak betul memberi sinar kepada saya lahh . saya masih menunggu ? yea . memang saya tunggu awak . saya mengaku . HAHA ! bila awak tanya tadi saya ta berapa nak ada brannn menjawab . sebab saya maluuuu . di sini boleh lahh . awak suka tanya saya soalan yang memalukan hati saya lahh . btw , about that girl . hurmmmm . saya rasa macam tak perlu nak risau dah bila awak kata yang awak memang tade pape dengan dia even dia macam tuu kan . saya je tahu perasaan awak kan kan kan ? terima kasih awak !

jam sudah 2pagi . jap lagi kelas pukul 8.40 pagi . keje gila aku ta tidur lagi ni . adess ! end .

No comments:

Post a Comment