navigation ,

| dashboard | sign out |

Monday, July 12, 2010

holland


sedih . yea . teramat sangat sedih aku sekarang ni . sedih yang macam mana tahu ? sedih macam mula mula clash dengan redo dulu . tu la aku rasa sekarang . tah lahh . sumpa down nak mati la wehh . aku tension sangat . duit aku bakal banyak habis lepas ni sebab kena belanja manusia manusia durjana yang sokong si sial spain tuu . aku rangkupkan sekali , SSS . sedap bukan ? HAHA ! aduhh . tah laaaa . sedih sial . kejap lagi pukul 11 aku ada kelas . rasa macam tade soul dahh . aku pon tak paham dengan aku ni . bukan aku pemain pon . tapi sedih bagai nak rakkk .

ohh . btw , ada sape sape nak follow aku ke BRAZIL 2014 ni ? sila halo halo ye . sebab kitorang bakal ke sana . kumpul duit dari sekarang . kira macam main kutu la ni . paham tak ? sila la ye . amat dialukan buat para pembaca sekalian . terima kasih :)


No comments:

Post a Comment