navigation ,

| dashboard | sign out |

Thursday, June 17, 2010

teluk anson

laporan harian . bukan makian . pasal makian sudah tamat . saya tanak pedulik .

hari ni aku pergi medical checkup dengan suhana . lepas medical aku gerak ke teluk intan . hoho . sampai je terus ke rumah amal . hantar barang sume then terus gerak ke mcd isi perut aku yang da nyanyi lagu meet me half way . selepas makan gerak ke mana aku tatawu nama tempat tu , then aku belikan anak anak aku tempat tidur baru dan kayu untuk mereka bermain . papa double J... mama nak claim balik lahh pasal barang anak anak kita tuu . campur makan sume tadi rm26 je papa . ta banyak pon . hehe .

selepas habis tawaf teluk intan terus gerak balik ke manjung . jalan di manjung pula . kat manjung jugak aku baru jumpa baju . ronda satu teluk intan ta dapat pon beli baju . cess !

kredit to amalia dan suhana kerana mengindahkan hari saya . terima kasih sekali lagi .

No comments:

Post a Comment