navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, June 9, 2010

saya nak bercuti

tadi tengok cite destinasi bajet . destinasi kali ni ke perlis . terus tertengok aku cite tu bila perlis jadi destinasinye . HAHA ! ngade kan aku ni ? bajet 3rat je . tapi kereta sewa sume dapat . bes kan ? jom la reramai pergi . bila tu tatawu lagi . huhu

aku nak pergi sana . boleh kita ketemukan awak ? hehe . benda awak ada je kat perak ni . tade . benda ni saya plan untuk masa akan datang . ok kan ? boleh saya ke kedah terus . betul ta babyy ? HAHAHAHA !!

hurmmm . cepat la sambung belajar . saya ta sabar . dan saya sangat kepingin ke ipoh . mak abah tolong ek izinkan adik ke sana . kesian kat adik . adik nak sangat ke sana . ada apakah ? ohh . itu rahsia . hehe

ohh btw . semalam ipin dan puted datang rumah ni . dorang tidur sini semalam . tiba around 6pm then lepas magrib kitorang keluar ke lumut . lepak kat sana then gerak ke marina pulak . sampai la 1140pm camtu lahh . sampai rumah lepak sembang sembang lagi sampai la pukul 2am baru kami masuk tidur . tapi aku tadela tidur pon . online jap . then pagi tadi dengan semangatnye dorang bangun gerak ke teluk batik . aku ta join sebab na tidur . HAHA ! pukul 12pm tadi dorang gerak balik . end of storyy . hehe

seronok lepak dengan dorang . hope ipin and puted kekal la sampai ke akhir hayat sebab aku tengok dorang macam boleh go je . ipin siyes sangat dengan puted . aku doakan korang bahagia dan kekal . aminnnnn.. sory pic tade . kamera rosak . dammit . laptop rosak . kamera rosak . pe lagi nak rosak ni ? please please . rosak la cepat . memang duit aku dihabiskan untuk repair benda benda camni . huh !

1 comment: