navigation ,

| dashboard | sign out |

Friday, June 4, 2010

sakit perut .

act perut aku tengah sakit . thats why tajuk post macam tuu . dan apa yang aku na beritahu ni tade kena mengena pon .

aku nak tidur . tolong bagi saya ke-mengantuk-kan tuu . kemas beg pon tak lagi ni . apa nak jadi saya tatawu . esok cadang nak gerak pagi . sebenarnye kan , saya macam tade soul nak balik perak dahh sebabnye tadi ada berlaku satu perkara . eee . saya benci bila ni terjadi pada saya . tapelahh . saya cuba redo . redo ? auwwwwwwwww . i like . HAHA !

then tadi check matrikulasi . saya dapat . program dua tahun di gopeng . kompem ta pergi . stop ! * kalau tiba tepergi tuu jangan salahkan saya . HAHA !

kemudian... ha . saya sayang awak . awak buat hidup saya bagai di syurga . tapi kan awak , bagaimana dengan si dia ? saya ta paham kondusi awak dan dia . entah lahh . saya malas nak campur hal awak dengan dia . yang saya tahu saya sayang awak . :))

tunggu laptop saya sihat saya cerita pasal youth ok . laptop saya masih sakit dan perlu rawatan yang rapi . nak jumpa pakar tapi jumpa doktor biasa . ceyt .

ok . end . *entry saya merapu kan ? da macam gulai . what the f ? g mamp !


No comments:

Post a Comment