navigation ,

| dashboard | sign out |

Monday, May 24, 2010

saya memang menawan

ok . awak ta perlu risau pasal saya . sebab saya boleh hidup dengan benda panjang di bawah saya (kaki) . saya bukan bodoh . saya bukan pengharap . saya bukan loser .

kalau awak nak dengan hidup awak pon saya ta berapa nak kesah lahh . tapi saya ulang . saya bukan loser . jadi memang saya akan berusaha .

usaha saya tidak akan seratus persen untuk awak . saya ulang . tidak seratus persen . sebab saya ada benda lagi penting untuk di fokuskan . kali ini saya sudah bersedia untuk serius .

bisnes saya dan pelajaran saya .

yang pasti . SAYA TIDAK AKAN KAHWIN SELAGI KERETA DAN RUMAH BELUM MENJADI MILIK SAYA . awak boleh baca tu tak ? boleh kan ? jadi sila paham . tapi kalau jodoh saya sudah terawal , itu kerja tuhan . saya sudah dan sedang berusaha ke arah itu .

*ohh . mengapa aku cerita bab kawen ni ha ? gatal sangatkah ? bukan bukan . aku sedang merancang . sila paham ramai ramai ye kawan . aku merancang masa depan lahh . HAHA !

jadi bagaimana sekarang ni ye kuna ? ha macam ni . saya akan tetap berusaha untuk awak . cuma saya akan sambung belajar dan lakukan apa yang saya nak . bermakna di sini , awak bukan la keutamaan dahh . saya buat ni semua pon sebab nak cuba lupakan awak . bukan lupakan la , cuma cuba untuk berhenti menjadi begini . awak paham tak ? awak ta paham reader saya pe tah lagi kan ? HAHAHAHAHAHA ! korang yang baca ni buat buat paham da la ye . *ada ke yang baca ? ok . kuna perasan . huhu

da lahh . tutup merepek kau tu kuna . btw , saya sayang awak lagi .

* pe ek kene mengene dengan tajuk post aku ? ohh . saya da beron . HAHA ! lagi satu , kuna berbicara seolah olah dia seorang yang hebat kan ? memang ye pon . kau jeles ? kah kah kah .


No comments:

Post a Comment