navigation ,

| dashboard | sign out |

Saturday, May 15, 2010

kebosanan teserlah .

hari ini . tanggal....hari ini berapa hari bulan ek ? ta kesah lahh . aku telah bangun pagi seawal pukul 9 . kemudian turun ke bawah aku lihat kakak aku sibuk siap untuk keluar . nampaknye aku kena tinggal . tinggallah aku dengan bibik . apa hendak buat dengan beliau ? ohh . saya bukan lesbo untuk romen dengan beliau . jadi untuk mengelakkan maksiat itu berlaku aku kol teksi . teksi datang dengan cepat . saya ta mandi lagi . ohh . sangat kelam saya bersiap .

sampai di tasik selatan . ehh . mengapa saya disitu ? ni nak gtau ni . saya sejam di sana . berfikir hendak kemana hala tuju saya . samada naikk transit g putrajaya atau naik ktm pergi shah alam atau naik lrt pergi TS . setelah kol amin , ira , dan shah saya decide g TS . HAHA ! ohh . fyi , saya keseorangan harini . semua sorang . jelas dan ketara saya sangat busan di rumah kan ? ok . sambung , kemudian pergi tengok wayang .

dapat tahu da cerita apa ? yes . a nightmare on elm street . cerita seram aku tengok sorang sorang . nampak sangat saya bukan penakut lagi dahh sekarang . ok tipu . HAHA ! tadela seram mana pon . memang ta payah la pinjam bahu atau tangan yg tersayang . not so bad this movie . ok lahh .

then belikan hadiah untuk awak . saya tahu awak pasti suka . terima kepada saya . HAHA ! beli baju sehelai then balik umahh . duit saya banyak habis kat tambang pergi balik je .

saya tengok mereka menari

di rumah . saya comel . terima kasih :)


No comments:

Post a Comment