navigation ,

| dashboard | sign out |

Wednesday, May 26, 2010

hari guru , majlis perpisahan ticer MAS .

siapakah ? HAHA ! aku la derr . ticer mas gituu . jangan marah . ok . aku tahu aku da lambat . tapi demi menghargai para murid ku semua aku tetap nak post jugak . malas na cerita panjang . tengok je lahh .

ni makanan kami ! sedap gler . ta tipu sembang . berat aku pon naek on this day .

ni la hadiah untuk kami para guru :)

anak anak murid saya yang 5 tahun :)

anak murid yang berumur 4 tahun :))




hadiah saya dapat . telekung atas ni paling bermakna . bagus anak murid aku ni . suh aku nsaf cepat cepat . HAHA !

karya terakhir aku di sana . da lahh . jangan la kutuk . tahu hodoh melampau lukisan tuu . AHAH !
BYE BYE CIC PUNCAK JALIL

* nanti update pasal YOUTH'10 pulak ye . ohh . tu sumpa bes . ta sabar ! end .

No comments:

Post a Comment