navigation ,

| dashboard | sign out |

Friday, April 23, 2010

saya teramat ingin-kan-nya

saya nak mati . tolong saya kawan kawan . tu je yg mampu saya buat .

saya da give up dengan hidup ni . hari hari saya sakit . saya tensi begini .

tolong saya . saya amat ingin-kan-nya . kematian satu benda yg pasti . jadi saya pasti saya ingin-kan-nya sekarang juga .

kepada izz yg komen di blog ni pada post saya yg terdahulu yg bertajuk terima kasih ALLAH , terima kasih atas nasihat anda . tapi ini je yg termampu saya buat utk hidup ini . kalau awak berkesempatan , tolong la bunuh saya awak .

kepada izzat yusop , terima kasih atas kerajinan anda menaip utk saya . ingin saya delete atau simpan . tapi saya sayang sebab saya menghargai awak . awak ta kesah kan ?

kepada seha pula , saya tahu awak baca blog ni . jadi jangan la terasa pape . izzat sayang awak even dy post macam tu pon . awak jgn risau ye . dan saya ta berniat nak buat awak sakit ati o wtv dengan tindakan saya yang tidak men-delete that post .

btw , izzat kalau awak rasa nak delete-kan tape . saya relakan . saya tak kesah pon . awak masih ada password saya kan ? delete lahh . tapi saya tanak delete . sayang . terima kasih sekali lagi atas kesudian awak tuu .

sumpa saya pentoi . semalam telan pil selesema sebanyak 6 bijik . tapi saya masih hidup . sangat hebat saya ini . mungkin boleh jadi superwoman one day . HAHA ! ok ok . jangan layan saya . anggap la post kali ni saya menaip dalam keadaan mabuk atau tidak sedar diri . anggap la juga saya sekarang sedang ambil heroin atau ganja . saya nak jadi drug dealer boleh ? ohh . itu la cita cita yg saya inginkan dari dulu lagi . tapi keluarga saya menghalang . kenapa ? bukan best ke keje tuu . masyukk banyak kan ? doakan saya berjaya ye capai cita cita haram J terbabit . HAHA ! last question . awak , tanak bunuh saya ke ? saya mintak dari tadi dahh . awak ta sayang saya la tuu tanak buat yg saya suruh . fine . bye .



No comments:

Post a Comment