navigation ,

| dashboard | sign out |

Monday, April 12, 2010

saya tensi . anda ?

gi mampos anda lahh . wa ta kesah ! HAHA . yup . aku agak tensi sejak akhir akhir ni . jadi pe buat kalo tensi ? SHOPPING !! yup . shopp . kompem aku ta tensi da . so on 11 april aku decide untuk keluar me-release-kan ape yg ada dalam kepala hott aku ni . keluar dgn culin . and before tu aku pergi ke seminar DDR . ulang suara SEMINAR DDR . HAHAHAHAHAHAHA !! ta tahan wa . tahu nape wa gelak ? sebab DDR kata , beliau target 1k orang yg akan datang . tahu berapa manusia yg datang ? 50 orang je bhai termasuk wa , kakak wa . HAHAHA !! lagi sekali wa nak gelak . dah . stop . sian beliau . huu . then culin datang . pas makan sume, kakak wa drop kat masjid jamek . wait . pehal kuna guna bahasa len ni ? sopan sikit ehh . HAHA !


ok . berbalik kepada cerita tadi , then kitorang decide nak g klcc . memang nak pergi sangat . coz aku kempunan satu baju kat situ . yelahh . ritu pergi ta sempat nak beli . sampai kat klcc usha punya usha aleh aleh culin yg beli . aku ta beli pon . sengal . g padini lak . dapat la satu shirt ni . tapi bukan utk aku . untuk seseorang . jeng jeng jeng ! siapakah gerangan yg bakal dapat shirt tersebut ? kita tunggu dan lihat . kah kah kah ! last store . topman . pergi sini bukan beli baju untuk aku pon . aku belikan utk usop . dy kirim . kau ! jangan lupa barang yg aku mintak tu ye . t ta payah bayar baju kau . ganti tu je sebagai bayaran . oke ?

der . ni baju lu . sumpa wane dy purple . tapi aku tatawu la nape kat sini wane biru . haa

memang tiga store je kitorang masuk masa kat klcc tu . sebab ape ? coz aku nak g ts lak . shopp kat situ lagi heaven . klcc kan . paham paham je lahh . wa ta kaya macam lu-lu dan lu ! HAHA .

ts pulak . sangat bes . duit aku banyak habis kat sini lahh . aduyai . ni malas kua dgn culin . pengaruh utk berbelanja tu teramat kuat . grr !



yea . tengok tu . heaven ! HAHA .

yea . aku hodoh . beliau cun . ada nenek kau sakit kalo aku hodoh pon ?

after that g kl sentral hantar cul sod ni . *singkatan culin shoed . HAHA ! beria nak kena hantar sampai ke sana . takot kena culik . derghh ! sabar je aku . haa .

di mcd kl sentral . teman minah ni makan .

ohh . btw nak beritahu kepada anda , saya paw culin lagi . yea ! tengs babe for da slipper .

nak tunjuk gak . tu la slipper-nye . haa . aku ta tahan pakai kasut . so beli slipper . tengs again .

ermmm... oh ye . mesti nak tengok jugak kan keadaan semasa seminar tu kan ?

tade orang kan ? hee .

okeh . da la tuu . malas nak cer lebih lebih dahh . post aku kalo ta panjang ta sah kan ? haa . kepada dee sygg , nanti aku wat post pasal kau ye . aku tengah tunggu kerajinan aku utk buat coz aku nak buat cantik cantik . HAHA ! ye ye je aku ni . tapi tape . mungkin the next post ok ? end .

1 comment:

  1. HAHA ! the next post yer kuna ?
    bhahaha , tape2 . aku tggu :P

    ReplyDelete