navigation ,

| dashboard | sign out |

Tuesday, April 27, 2010

pagi yg ****

aku ta boleh kerja di bawah orang . admit it . aku benci ! rasa macam nak resign pon ade . sabar je lahh . hari ni aku off coz ada emergency case . then call hq . macam damn jawab-nye . macam aku ampu sgt duit korang . blahh la wehh . aku boleh resign lahh . cuma aku pikir korang susa nak cari pekerja cemerlang macam aku je . bodoh !


sumpa terasa nak buat sesuatu yg jahat je sekarang ni . naseb baik kuna boleh toleransi lagi . bhaha ! pikir tadi nak romen je puan salbiah tuu . bia padan muka dy . huh . g mamp la kau pompuan !


pastu ada la kejadian lucu lagi . ni lagi satu hal . aku pikir sekarang ni aku tanak jadi macam dulu je . sumpa aku waras dah sekarang . kalau tak memang kene jugak pompuan tu . pagi pagi lagi da buat aku sakit ati . sokey kuna . beliau memang begitu . kau bersabar je ye . bukan dia sorang je ada kat dunia ni . berlonggok lagi lahh . wehh . aku nak gtau kat kau , aku ta kesah . hamik la ape yg kau nak pon der . wa ta kesah . wa boleh cari . ngek !


ohh . naseb baik awak ada kan ? terima kasih wak . pagi pagi lagi da wat hari saya ceria . HAHA ! awak memang yg terbaek dan lucu lahh . tengs again .


* ta rasa ke saya memang sudah waras sekarang ? fikiran saya sudah agak kurang serabut . sekarang saya nak pikir positif je . lantak la apa nak jadi pon . saya pasrah . cewahh . guna pasrah bukan redo . mengapa ya ? HAHA ! ok saya ngek . mungkin kadang hati ni sakit . tapi tape . saya kuatkan diri untuk tempuh ni semua . life ada ups n down kan . so terima je lahh . end .

No comments:

Post a Comment