navigation ,

| dashboard | sign out |

Saturday, April 24, 2010

kerajinan aku ini untuk-mu dee sygg ;)




beliau sengal

HAHA ! amik kau . sampai tiga sekali aku letak . kalo orang ta kenal lagi aku tatawu lahh nyahhhh .

hari ini saya nak buat pengakuan yg sepatutnye saya buat lama dulu . tetapi pelbagai badai melanda jadi asyik tertangguh je . mintak maaf kepada anda ye dee .

saya MAS AMALINA IDAYU ADNAN mengucapkan jutaan terima kasih kepada saudari DEE SYGG kerana atas kesudian anda menchantekkan blog saya . saya amat hargainye . saya juga mengakui bahawa semua ini bukan hasil kerja tangan saya . tapi hasil kerja beliau . jadi kepada sesiapa yg ingin blog chantek chantek , ha suruh je beliau yg buat . beliau rajin . bhaha !

*ok dee , puas hati tak ? HAHAHA !!

credits for you syg ! mmmuah .



2 comments:

  1. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH !!!
    =DDDDDD

    giler laa , neh credit ke memalukan neh ? hahahah :D btw , thnks syg sbb credit aku ! lap same kaw kuna ! =P

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAH ! sengal kau . lap u tuu .

    ReplyDelete