navigation ,

| dashboard | sign out |

Saturday, April 3, 2010

jangan benci cinta

ezika..izinkan saya mengisi kekosongan di hati awak .

maksud awak , awak terima cinta saya ?

saya cintakan awak , ezika .

terima kasih , iman .

ok fine . i cant take it anymore . ada sape sape ta yg sudi isi lak hati aku ni ? HAHAHAHA ! stop crying kuna . staying alone in this house memang boleh membuatkan jiwa perempuan ku terusik . di tambah pula menonton cerita yg sangat best ni . *bagi aku lahh . memang boleh leleh kot . aku ni da la berjiwa sensitif . aduhhh . ta larat la camni . aku da off sebenarnye tadi liipy ni . tapi aku on balik coz aku tahu aku ada benda yg nak diluahkan . and i really should do that . kalo dipendam lagi , lagi tambah sakit , sedih hati aku ni . so just let it go kuna . tapi ape ye nak luahkan ? tah lahh . act aku pon pening dgn diri aku sendiri . kuna kuna . grrrrrrrrrrr ! hate u ! yes i do . erghhh . ape ye yg perlu aku lakukan ? nak mencarut boleh ? boleh kan ? tengs ! HAHAHAHAHA !! fuck . shit . damn . babi . sial . pantat ! wow . puas . HAHAHAHAHAHA ! astagfirullahh . i noe . ta baek kata cmtu . then ? berubah la kuna . off !

No comments:

Post a Comment