navigation ,

| dashboard | sign out |

Friday, April 30, 2010

blog saya diceroboh .

ye benar . saya tidak tipu . post yg bertajuk GILO itu bukan saya yg buat . ada orang lain yg telah menceroboh blog saya .

tetapi . saya tahu sape penjenayah merah jambu tersebut . jadi lebih baik menyerah diri sebelum saya laporkan kepada pihak berkuasa .

jangan main main dgn saya . saya akan buat pe yg saya kata . saya teramat serius kali ini . nampak tak muka saya yg serius ini ? memang awak takan nampak . sebab jauh plus awak tengah tidur lagi sekarang . mungkin la coz tadi awak tidur .

awak . saya sangat geram ni . mari jumpa esok . saya nak belasah awak cukup cukup . awak hanya ada dua pilihan . antara saya laporkan kepada pihak berkuasa atas jenayah yg awak buat ini atau saya saja yg belasah awak . sila buat pilihan awak . jika tidak tindakan tegas akan di ambil .

*post ini dibuat sebelum bergerak ke lumut . cepat lah kakak ku oi . wa da ta sabar nak jumpa warga lumut . damnit .

1 comment:

  1. giler hot kaw kuna , sape ceroboh blog kaw ? aku yg penah edit blog kaw pown , da lupe password kaw tauk !! if ta , ak na join ceroboh sekali boleh ta ? haha ! :PP

    ReplyDelete