navigation ,

| dashboard | sign out |

Sunday, March 21, 2010

kuna

aku suka letak tajuk post aku nama sendiri kan ? gilo ! HAHA ! btw aku suke . g mam lahh . da aku sayang diri aku , pe sala aku na letak nama sendiri lam blog aku . kan kan kan ?? ehh . yang beria na emo ni pehal kuna ? HAHA ! off . aku na gtau korang semua bahawasanye harini aku telah bangun awal . bangga ta ? bangga ta ? bangga kan ? tepuk tangan untuk kuna . yeahh !! haa . koarang tahu ta yg aku tido pukul 5 pagi semalam . pasal pe ? pasal aku asyik dok pk DDR . HAHAHAHAHA ! ok lucu . sengal kan ? suda fall in love kah aku dgn beliau ? ohh tidak mungkin . huu . aku pon tatawu nape aku asik pk sal tuu . act more pasal pertubuhan lahh . then aku bangun lak pukul 10.13 pagi . awal kan ? sumpa aku bangga dgn diri aku . haa . *awal la sangat . blahh ! then aku kemas kemas bilik . after lunch sume aku gerak ke swimming class aku . tahu lepas tu aku ke mana ? aku pegi lagi ke HOT AIR BALLOON FIESTA tuu . gler tol kakak aku ni . dy na g cari tudung . ish . ta paham aku lahh . ni pula pic pic yg aku suda rajen utk upload . huu .

Photobucket
yes . itu kakak saya . beliau sengal kan ? HAHA !

Photobucket
yea . ni memang kuna . gaya tudung sudah berubahh . ikut peredaran zaman . huu

Photobucket
macam kuna seorang yg selekeh dan sengal kan ? memang ye ponn . HAHA !

Photobucket

Photobucket
ni pic yg semalam aku malas na upload . btw de banyak lagi . tapi cukup la satu je ek . huu

Photobucket
ehh . sesat ! hurmmm.. malas na komen lebih lebih . paham paham sendiri la ye . HAHAHAHAAHAHAHAHAHHA ! sumpa tengah bangga ni . *muka riak . huu




No comments:

Post a Comment